суббота, 2 октября 2010 г.

שחיקה בהייטק ובהוראה


אני זוכר את עצמי מלמד מחשבים בגיל 22 במכללה להנדסה בתל-אביב ואחרי 3 שעות לימוד
אני שכבתי על אמא אדמה בכדי להחזיר כוחות ,אז לא הבנתי את זה רק אחר-כך אחרי ש כבר
 קיבלתי שחיקה.עבדתי כמרצה שני סמסטרים.

אחרי זה התקבלתי להייטק ועבדתי שם בשתי חברות סך הכל בערך שנה ואז קיבלתי מחלה
פסיכיאטרית חוסר ריכוז בעבודה ,עזבתי את העבודה באמצע יום אחר-כך כשבאתי הבייתה
כבר הייתה לי חרדה ולא יכולתי להרדם - סחבו אותי לפסיכיאטר והוא נתן לי כדורים ואמר
לישון 10 ימים ואז כבר החלטתי שאני לא אחזור להייטק עוד כי אחרת זה יהרוג אותי.

אחר-כך התחלתי לראות סימנים והיה לי ערפול חושים כאילו אני קצת מחוץ לגוף שמיעה
הייתה באה מרחוק ,הייתי כש סוגר עיניים רואה מן מרחב שחור והייתי מתגלגל בו.הרגשתי
אז ממש משוגע ,ראיתי מכוניות ברחוב ולא יכולתי להעריך נכון את מהירותן.







Комментариев нет:

Отправить комментарий