четверг, 7 октября 2010 г.

דיסקרימינציה כלפי דתיים וערבים בעבודה בהיי-טק!


שלום לך ,רב !

אני איש היי-טק מרקע חילוני ,חילוניים מקבלים בהיי-טק בסביבות 15-17 אלף
נטו ודיברתי עם חבר שלי אחד דתי והוא אמר לי שאשתו עובדת בהיי-טק
כ בודקת תוכנה ומקבלת כ 3-4 אלף כש בודק תוכנה חילוני מקבל
9 אלף שקל מדוע הדיסקרימינציה כזאת לדתיים וערבים ? גם עוברת לי מחשבה
בראש ש לדתיים המדינה שילמה כסף ועכשיו היא מוכרת את הדתיים להיי-טק
ואת ההפרשים לוקחת לעצמה - ממש עבדות . אנא תבהירו את עצמכם כי זה נשמע
כמו עבדות מצריים בין היהודים בעבור זה אתם תשלמו ביוקר הבורא יתן לכם מכות
 מצריים שלא תצאו מזה. תפסיקו עם הדיסקרימינציה כלפי דתיים וערבים בעבודה
בהיי-טק! אני מבקש לענות על השאלה הזאת ולפרסם אותה באתר שלכם שלא יהיה
דיסקרימינציות יותר בתוך העם ,או שאתם משתמשים בדתיים כעבדים שלכם ,או שאתם
מחשיבים את העובד הדתי בהיי-טק כמו עובד נחות יותר וזה כבר קרוב לגזענות ולפשיזם
ולנציזם בתוך העם היהודי!אנא לפרסם כל מה ש אני כותב.

Комментариев нет:

Отправить комментарий