понедельник, 4 октября 2010 г.

לא יכולתי לקבל את ארץ ישראל


לא יכולתי לקבל את ארץ ישראל כש עלינו ארצה הילדים בכיתה התנהגו כמו
ילדים קטנים למרות שהיו בני 13 או 14 והיה לי חבר שאיתו דיברנו על כל מיני
דברים שלא מצאו חן בעיניינו בארץ.אצלינו בכיתה היה רוסי אחד שהסתובב עם
ישראלים ודיבר על פסיכולוגיה דיברנו עליו כל הזמן עם החבר שלי ואמרנו שהוא
"בוגד" ומסתגל לתנאים חדשים כמו חמלאון שמחליף את צבע העור בהתאם לתנאים
סביבתיים .ואנחנו נשארנו עם השפה הרוסית עם הרגלים רוסיים אפילו אהבנו גלידה
רוסית יותר מהישראלית.עוד נושא אחד שדיברנו עליו היה שמורה למטמטיקה שהייתה
גם מנהלת בית-הספר אמרה שצריך להשקיע בלימודים ואנחנו עם חבר חשבנו או שאתה
מבין מתמטיקה או שאתה לא מבין -זה הכל.עוד אני זוכר שבכיתה טת-יוד לא הבנתי כלום
במחשבים ,המוח שלי היה סתום בכיוון זה ועברתי למגמה ריאלית פיסיקה מתמטיקה כימיה
של 5 יחידות ,באוניברסיטה קניתי מחשב ועברתי בחינה בתכנות מ מועד "ב" אבל כנראה
שהייתי צריך להסיר את הזכרון הרע על מחשבים מתיכון אבל לא עשיתי
זאת ובסוף אכלתי אותה.

כשלמדתי באוניברסיטה אחרי שנה שלישית נסעתי לקנדה לראות אותו חבר ואני זוכר
שדיברנו על דברים נגטיביים (שליליים) וקיבלנו תענוג מזה .

לפני הביקור אצל חבר בקנדה ביקרתי אצל אחי בארצות הברית ובכיתי שם כל-כך לא
רציתי לחזור ללמוד שנה רביעית באוניברסיטא בשבילי זה היה סבל ולמרות הסבל
סיימתי את התואר להנדסה

Комментариев нет:

Отправить комментарий