пятница, 8 октября 2010 г.

לא מקבל את המציאות של ההי-טק

לא מקבל את המציאות של ההי-טק ,של העבדות למציאות הגשמית ,לא מקבל שצריך להיות
 רוטינה -שיגרה, כנראה צריך לקבל את עול מלכות שמיים כש עבדתי כל הגוף והנשמה שלי
התנגדה לעבודה בהיי-טק המוח התנגד הכי הרבה לניצולו הטוטאלי אני לא הייתי אני ,אני
הייתי מכונה חושבת של חברת טריון או של חברת אי-לוגיקס ,אני לא עבד אני בן-אדם חופשי
 תעזבו אותי מן השטויות שלכם עם העבודה המטופשת הזאת ,הנשמה זועקת על האובדן !!!
מצריים ויזעקו בני ישראל מן העבודה הקשה !!!
המחלה נתנה לי חופש אבל גם שמה אותי בתוך כלוב מסויים הוציאה מעבדות אחת והכניסה ל
מסגרת אחרת .יש טוב במחלה הזאת ,אבל גם יש רע.אני מתנגד לזה ש ההי-טק לקח לי חלק
מהנפש שלי ואני עכשיו בחוסר כוח שלי ואני צריך לקחת כוחות מהתרופות - הם עשו לי אבל
אני מתנגד לזה שלקחו לי את החיים - הם גנבו לי את כוח החיים הנשמה זועקת על חוסר צדק -
אם הייתי יכול להרוג ולא להיענש הייתי הורג את בעלי אי-לוגיקס ואת בעלי חברת טריון - זה
הצדק - אתם לקחתם לי את החיים אני לוקח את החיים אצלכם - זה הצדק שן תחת שן
עין תחת עין - זו האמת הנשמה זועקת -זה דומה לזה איך ש קין הרג את הבל והדם של הבל
צעק מתוך האדמה.כך הנשמה שלי זועקת לדין אמת של חברות היי-טק שימותו כל בעלי העבדים -
עינוי נפש זה הדבר האחרון שצריך לעשות. יהיה לי יותר קל בנשמה אם האלקים יהרוג את בעלי
חברות היי-טק את כולם שמנצלים את האדם !!! לא לעבדות!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий