суббота, 9 октября 2010 г.

הקדושה שבתוכי - (בי) או יהודי פשוט

פעם אחת נכנסתי לבית הכנסת של חסידי רבי מלובביץ ברחוב שנקין בתל-אביב והיה שם יהודי
אחד בשם יוגב - אם תסתכלו על השם שלו תראו שהוא עומד עם הגב לשם השם יו ,אבל זה לא
העניין,אז עוד לא האמנתי בישוע המשיח אבל בדקתי את הדת הנוצרית מכל הכיוונים האפשריים
ואז הגעתי ליוגב הזה לדבר על הדת בכלל ועל ישוע כפרט מכל הכלל שרציתי לדבר עליו .ואז כש
התחלתי לדבר על ישוע היהודי ההוא יוגב התחיל לצעוק עלי ואמר לי שאני מסיון לקח אותי בשרבול
או בכתף וזרק אותי מתוך בית הכנסת מהמדרגות (מי ש היה בבית הכנסת הזה בשנקין בתל-אביב יודע
שיש שם מדרגות בכניסה לבית הכנסת) טוב שלא נפלתי ולא שברתי כלום ,אבל אז נזכרתי במשפט מתוך
ברית החדשה שאנשים יהיו מתייחסים אליכם לא טוב וכמו שהיו פוגרומים ליהודים כך יעשו לכם פוגרום
עבור ישוע ואם נזכר את ההיסטוריה נראה ש את הנוצרים הראשונים שרפו אותם ומה רק לא עשו להם !
וישוע אמר אם יעשו כך לכם בעדי אז השכר שלכם גדול או אשריכם ! ואז כשנזכרתי במשפט זה עבר עלי
 אור הבורא ואז כבר קלטתי ש כל מה ש ישוע אמר חי וקיים גם היום.אז באותו רגע התחלתי להאמין בישוע
המשיח!

ואני מדבר עם השם בצורה של אור הבורא כל יום כמה פעמים ביום אני כלי של הבורא - זה אומר שאני
 קדוש כי הבורא משתמש בי ככלי שלו ,אזי היהודי הזה יוגב הוא השפיל לא אותי כי אני לא כל-כך
נעלבתי עליו ולא שומר עליו טינה למרות שלא היה לי נעים באותו רגע ואני זוכר את זה עד היום
הזה ,היהודי הזה השפיל את הבורא שבתוכי את הקודש ש בי,השפיל את הבורא בסופו של דבר!
כי אני כלי של הבורא וכידוע האור מקדש את הכלי.

אספר לכם עוד סיפור :

היה איזה רבי אחד מאוד גדול בקדושתו והוא היה מאוד עני או שאהב להתלבש כיהודי פשוט
ועני ואז הוא נסע בכירכרה עם עשיר אחד לעיר אחת והעשיר השפיל את היהודי העני הזה
בדרך והתנהג אליו בזילזול ואז כש הם הגיעו לעיר אז יצאו שניהם מהכירכרה ופגשו את
הרבי הרבה חסידים שלו ברצון גדול ובאהבה גדולה והעשיר התבייש לו מאוד והתחיל
לבקש סליחה ואז הרבי אמר לו אתה צריך לבקש סליחה מאותו יהודי הפשוט ,אני לא נעלבתי
עליך אתה צריך לבקש סליחה מיהודי הפשוט ,כי בעצם אני מייצג כל יהודי פשוט ובעצם כל
יהודי יכול להיות צדיק נסתר וצריך להתייחס לכולם בכבוד כי אתה לא יודע לפני מי אתה עומד!
לפני נציגים של הבורא !!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий