суббота, 2 октября 2010 г.

הדרך חזרה לגן-עדן


אחרי כשנה בשנת 2002 התחלתי לחפש כל מיני דברים אזוטריים ולחפש איך לצאת
מהמחלה קראתי על כישוף ועוד ספרים שונים אחר-כך סוף סוף הגעתי לחכמת הקבלה
דרך רב לייטמן,אחרי זה היה לי חבר דתי והוא המליץ לי ללכת לרב העיר ,ורב העיר
אחרי זמן מה נתן לי רב מקובל דתי רב צבי ניסנזון

אחרי זה עזבתי אותו כי לא הבנתי כלום בזוהר באותו זמן.אחר-כך חזרתי לראות
שיעורים של רב לייטמן אבל זה לא מילא אותי לא סיפק ולא יכולתי לצאת לרוחניות
 התחלתי לחפש משיח ,מצאתי משיח חיים שלמה הלכנו אליו עם חבר שלי לקבלה
חיים שלמה הוא איש עמוק ולא קלטתי את התורה שלו מהר אז עזבתי אותו ולקח
לי שנה לעקל את תורתו ,חבר שלי נשאר אצל חיים שלמה ,חיים שלמה הבטיח
רוחניות אחרי שנה אבל כלום לא קרה ! היאוש כבר גבר עלי ולא ידעתי מה לעשות
אז הבנתי שהמשיח הוא ישוע הנוצרי התחלתי לחפש ובפוקס מצאנו אדם ברוחניות
נולד מלמעלה(מחדש)
אתר שלו

http://www.istina.in

Комментариев нет:

Отправить комментарий