воскресенье, 10 октября 2010 г.

המציאות עוזרת לך בדרכך

אני עברתי ארבעה מורים רוחניים ראשון רב לייטמן לא דיבר על מצוות ולא על שבת
על כלום אמר רק רוחניות אבל בדרך היה לי ספק אולי בכל זאת צריך לשמור על מצוות -
אז בדיוק היה לי חבר דתי מטופש ביותר - צריך עוד לחפש כזה והוא יעץ לי ללכת לרב
העיר בת-ים ורב העיר בת-ים אלכסנדר חודק לימד אותי תורה - ראה שלתורה אין לי
עניין ושלח אותי למורה לקבלה רב צבי ניסנזון -הקיצור אתה רוצה לשמור מצוות
המציאות עוזרת ואתה מוצא רב דתי - יותר דתי מהרגיל.

אחר-כך היה מיאש להקשיב לשיעור זוהר בטלפון 3 שעות ולא להבין כלום והשיעורים
היו כל יום זה היה יותר מדי התחייבות אז חזרתי להקשיב לרב לייטמן אבל היה משעמם
ואיך אומרים פעמיים לא נכנסים לאותו נהר!

הקיצור התחלתי לחפש משיח - זה מה שיציל אותי ובפוקס מצאתי משיח שחיבר בין חומר
לרוח כמו שאומרים המשיח יבוא על חמור (חומר) לבן כש הגוף יהיה נקי ובריא.וביחד עם
חבר התחברנו ל חיים שלמה - הוא צייר לנו תמונה של כל העולם מדע ,דת, וקבלה ,פסיכולוגיה.
אבל עם הזמן הבנתי ש ישוע הוא המשיח .הרעיון הזה לקח לו 3 שנים עד שהוא נתן פרי הבורא
מצא לנו מקובל נוצרי ועכשיו אנו עם חבר אחר לומדים אצלו והוא הגיע ל עולם אין סוף דרגת
חכמה יושב בדיוק מתחת לכתר מתחת לישוע אין שום דבר יותר גבוה - ישוע נכנס עם הראש
שלו לתוך עצמותו של הבורא לאין אז הגענו לסוף הדרך אין יותר לאן לברוח פשוט הגענו למקור!
אבל גם פה המציאות עזרה ומצאנו מה שחיפשנו ,אבל אף פעם לא שאלתי את הבורא מה הוא רוצה
בשבילי -אולי עדיף לעשות את רצונו עבורי כפי שהוא חושב בשביל זה צריך השראה אלוהית. וכש
חשבתי על השראה אלוהית מצאתי הואופונופונו שמדבר על השראה אלוהית ועל תשובה ! אז הבורא
מבחינה רוחנית עושה מה שאתה רוצה - אין כפיה ברוחניות וזו היא האמת!!!יש חופש בחירה אצל
בן-אדם בנושא זה בלבד הייתי מאוד שמח אם היה חופש בחירה גם בנושאים אחרים של החיים!
ואני מאמין שהבורא לא שופט אותנו ונותן לנו חופש לבחור בנושא הרוחני!

Комментариев нет:

Отправить комментарий